Massor!


Det är så sjukt mycket att lära sig och ta in! Wow säger jag bara. Men det är roligt. Jätte kul! Får verkligen lära mig mycket och längtar tills att jag själv skall få börja knappa lite mer på datorn och söka färdvägar. Det kanske låter jätte konstigt men det är KUL!!

Tråkigt var att en av tjejerna som jag skall jobba med slutade idag. Fast hon kanske slutade igår. Det vet jag inte men hon kom inte idag iaf. Trist!
Har faktiskt glömt att säga att dom tjejerna och även hon som är kvar nu då har jobbat på Telia. Så vi som nu ska sitta på kundservice tillsammans har varit på samma företag innan fast i olika omgångar. Det är lite spännade ändå.

Nu håller jag tummarna för att jag inte ska glömma en massa saker imorgon. Glömde matlådan idag. Inte bra! Det är inte billigt att äta ute. Inte om man måste göra det flera ggr iaf. Men imorgon bara måste jag kommaihåg den! Viktigt! Får heller inte glömma bort att ta med mig ombyteskläder. Det skulle vara ljust upptill. Stryka skjortan kanske? Hm.

Får ställa klockan riktigt tidigt imorgon så att jag kommerihåg allt och slipper att stressa röva av mig!

Nu ska jag tömma te koppen och krypa ner i sängen!



Sössa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0