Morning sun!


Jupp! Det är sol utanför mitt fönster! Hur roligt som hellst tycker jag. Jag gillar solen så detta är väldigt trevligt. Detta kommer nog att bli en trevlig dag tror jag. Ser fram emot denna dagen. Knappt så jag kan vänta. Först så ska jag åka till Överby och kolla runt tillsammans med en underbar tjej, Didi. Sen ikväll så ska jag få ett besök av min underbara Donna. Längtar verkligen. Det var länge sedan vi sågs nu igen. Över en vecka. Gillar mina tjejer!

Man ska bara omge sig med människor som man gillar. Man skall inte ha folk som man inte riktigt tycker om runt om sig. Då blir man inte glad. Men jag har nog bara tjejer som jag verkligen tycker om runt om mig. Dom är inte många, men det behövs inte många för att dom är dom bästa! Dom säger att kvalite går före kvantitet. Jag håller med. Mina brudar är av bra kvalite!  LÖV!!



Tjejer ni gör mig så glad! Så även om solen inte skulle lysa har jag en bra dag så länge jag har er!
Detta gäller alla mina tjejer. Från Norr till Söder! Ta åt er! Ni är fantastiska och jag uppskattar er till tusen!


Nu ska jag göra mig klar för att åka..


Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Marita

Og me like deg! :)

2010-03-03 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0