Ne.. Vill inte!


Inte alls vill jag. Trött, seg och less. Sikken bra kombi va? Eller kanske inte alls. Iaf inte när man ska jobba! Hur ska denna kvällen sluta undrar jag? Igår jätte glad till en början och sedan var det som om någon puttade mig ut för ett stup. Rakt ner till botten med humöret. Nice? Ne! Synd om den lille killen som tappat sin garderobslapp och hade ett ovårdat språk. Det fick han höra sedan. Skulle gissa att han försöker hålla koll på sin lapp nästa gång. Ops!

Jaja. Det var igår det, nu ny dag men helt utan krafter!
Buhu!

Jäkla gnäll på mig!


Har haft en mys dag med en promenad halva morgnen och sedan kaffe i solen. Två bra vänner en dag med fint väder. Det är faktiskt inte så att man kan begära så mycket mer. Kanske att jag hade velat ha mer men det är inte alltid lätt att få som man vill ju.

Trots detta inge alls något bra humör. Vad är då fel?
Jag inte veta! Irriterande att inte veta. Det där med att det är nåt men vad? Kan inte sätta fingret på det. 

Men nu är det dax att sluta gnälla och ta å torka håret. Jobb om en timme då som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0