Sitter


Ja här sitter jag. Vet inte riktigt var min dag kommer att ta vägen idag. Har ju inte så stor koll på stället kan man väl säga. Jag vet att jag är vid ett sjukhus. Fin beskrivning va?

Nee men det var det jag sa till min gamla klasskompis som jag nog ska ta en kaffe med. Har inte träffat henne sedan jag gick gymnasiet med henne. Så vi har väl inte sett sen studenten, vilket vill säga att det är ett tag sedan. Men är man i samma stad så får man väl passa på eller? Ska bara lista ut hur jag tar mig ner till "stan". Jag är nog redan i staden men vilken ände av den? Hm. Detta kommer att bli spännande. Spanar ut genom fönstret för att lista ut vilken buss det är som går utanför. Lättare sagt än gjort. Blir nog den gamla trogna vännen googel snart tror jag. Annars sitter jag ju bara här.

Det här kommer att bli en bra dag! Det tror jag iaf! Vet ju att jag längtar tills att dagen blir eftermiddag. Då blir det MYS! Längtar. Men jag behöver inte längta lika mycket som vanligt. Mycket bra.

Dax att spana fönster igen och göra mig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0