Sol, sol!

Åh så härligt det är att vakna och se att solen lyser utanför fönstret. Finns nästan inget bättre tror jag! Jag gillar verkligen solen och funderar starkt på vad jag gör inne när det ser ut att bli en fantastisk dag ute. Hallå lr! Men jag kommer ju att gå ut snart så jag har inte jätte dåligt samvete än.

Idag skall jag faktiskt på intervju, den är kl 11 så det är nog dax för mig att börja göra mig klar snart så att jag kan gå i bra tid. Mycket dumt att komma sent till en intervju. Men jag ska dricka upp kaffet sedan är det full rulle som gäller!

Tanken för dagen är först och främst intervju sedan ska jag nog försöka få mig till att träna idag. Hade ju trots allt vilodag igår så det räcker med det. Nu får man ta sig i kragen igen. Sen så vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Men jag kommer nog att komma på något nra förr eller senare.

Något kul för dagen. Just nu sitter jag och kollar på Djurpolisen, blir alltid lika ledsen i ögat när jag ser detta program. Det är inte bara sorgliga slut det är även lyckliga men jag gråter vilket fall. Nu var det ju inte det som var det roliga. Utan det roliga är att jag har hittat en kennel eller rättare sagt en uppfödare av hunden! Wohoo! En vacker dag skall jag ha en hund igen. Å eftersom hjärtat mitt är allergisk så är AHT den perfekta hunden, hoppas jag. Litet kraftpaket utan päls. Me like! Nu ska jag hålla koll på den uppfödaren och se hur det ser ut framöver. Dom väntar just nu valpar. Jag väntar med spänning på att se resultatet. Dom är ju så söta!!

Måste hitta en hund som finns nära bara så att en viss person kan sniffa lite på den. Sen så vet jag om det fungerar eller inte. Håller tummarna ordentligt för att det ska gå! Jag hoppas och jag vill!


Men nu dax att pyssla lite. Fixa mig ett par ögon och ett face.

 

Tjosan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Foton på ingång...

Kolla mailen

Kram

2010-03-04 @ 12:58:33
Postat av: andrea

ni kan låna min hund att sniffa på :P

2010-03-04 @ 16:43:08
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0