SureTure på bussen hela vägen! Fy

670564fda178666e037a20ae30e72fba.png

SureTure på bussen hela vägen! Fy bubblan vilken dålig morgon det blev. Stressar för att hinna köpa kaffe innan jag ska sätta mig på bussen. Vad händer? Jo jag får inte ta med den in på bussen. Åh! Halsa några klunkar. Vilket jag inte kan rekommendera. Varmt! Arg blir jag på mig själv för att jag inte läste noga om det igår. Sätt och snabbläste om det igår på jobbet. Men la det inte på minnet. Förbaskat! Annars hade jag kunnat argumentera om det. Tror nämligen inte att det finns någon regel om det. Lr iaf att det var väldigt luddigt. Hur som hellst sitter jag nu utan kaffe! Lyckades dessutom slänga muggen utan att ta klistermärket. Baskat! Upptäcker sen att jag glömt mina hörlurar. Det gjorde inte saken bättre! Dumma! Nu sitter jag här och surar. Utan kaffe, utan musik. Fredag var det idag va?


Kommentarer
Postat av: rebecca

murr. Fanns det någon regel då??

2010-03-27 @ 15:39:26
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0