Svammel!


Idag har det varit massor att tänka på igen! Har så mycket info i mitt huvud så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av det! Sjukt mycket.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om min dag. Men jag glömde inte min matllåda idag! Woho! Jag kom ihåg den och jag hann även strykan en skjorta idag innan jobbet. Hittade dessutom ett kaffe glas inne i badrummet när jag kom hem. Jag drack visst kaffe på toa medan jag sminkade mig. Då är man inte trött va? Haha.

Men vad gör man inte för att hinna så mycket som möjligt på kortast tid möjligt ?

Har tänkt att snart gå och lägga mig. Trots att jag har sovmorgon idag så är jag sjukt trött.

MIn dag idag har inte bara varit bra. Fått mindre roliga besked. Så nu håller jag tummarna och bara hoppas på det bästa.

Vet inte vad jag ska säga om det. Vill inte säga något om det. Inte nu. Kanske sen. Kanske aldrig.
Det vet jag inte. Men inte nu iaf.

Blä... Skumt det blev nu!
Tror jag lägger fokus på nåt annat..
Typ mitt nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0