Testar bara..

Bara för att jag kanske kan. Har inte alls kunnat lägga till några klipp av nåt slag innan för att min dator inte har velet det. 

Om det nu fungerar så ville jag bara lägga upp den för att jag gillar den. Kanske jätte dålig enligt många andra. Men det gör inte mig något eftersom att det är en låt som jag lyssnar till på mitt sätt.
Alla måste nog tolka musik och text på eget vis. Oavsett vad det är för låt. Det tror jag iaf. Så känner jag nog snarare. Plus att för mig är det många tankar kopplade till denna låt. Fast på 1000 olika sätt. Glatt och mindre glatt.

Men nu e jag trött efter en dag som känts väldigt, väldigt lång! Även om den inte varit längre än vanligt just nu så är det ändå mycket att ta in fortfarande. Fast idag pratade dom faktiskt om områden som jag kände igen en aning. Så det kändes ju lite bra iaf.

Men nu är det nog dax att nanna tror jag. Väntar bara op att lacket ska torka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0