Timmar


Många timmar har vi haft med utbildning nu. Men nu är det inte många dagar kvar innan man ska ta det första skakiga samtlet. Kommer ju att gå så fett bra! Lr? Haha..
Har verkligen ingen aning men jag ser så fram emot det! Ska verkligen bli kul. Hoppas att jag tycker att det är lika roligt efter 5000 samtal. Om jag inte tycker det så är det kanske värre. Men jag tror inte att det är någon större risk att jag tröttnar. Jag vet ju ändå att det bara är en kort period även om jag hoppas på att det ska hålla längre.
Men det får tiden utvisa. Håller tummar och tår för att det skall bli något mer än bara en sommar!


Många timmar har jag väntat på att få krama om mitt hjärta. Bara längtar och saknar massor! Önskar att man kunde ha någon typ av framtidsmaskin så att man kunde förflytta sig lite snabbare. Då hade det inte behövt vänta lika mycket. Men det kanske just är väntan som gör det så speciellt? Lr är det något annat? Mm.. Det är bara något som tiden kan utvisa. När det inte längre är längtan är det vardag. Klarar vi det?


Många timmar är det sedan jag sist träffade mina nära och kära. Det finns nära vänner som befinner sig nära och det finns dom som finns på många mils avstånd. Saknar dom alla både dom som finns nära och de som finns på håll. Kommer inte dröja länge innan jag träffar mina vänner som jag har här omkring mig. Men det kommer att dröja länge innan jag träffar mina kära som är på långt håll. Känns så dumt att jag har människor som jag verkligen håller kär så långt borta. Tyvärr så kan jag inte träffa dom lika ofta som jag vill. Om dom visste hur många gånger jag tänker på dom! Älskar verkligen alla mina vänner och min familj.


Timmar, timmar till höger och vänster. Massa timmar. Ibland undrar jag vad man egentligen gör av alla sina timmar. Många timmar slösar man bara bort genom inget alls. Bara sitter på rumpen precis som nu. Jag sitter bara här och skriver. Men när jag sitter här och skriver så gör jag ju på något sätt nytta ändå. Nu vet jag inte längre vad jag ska skriva om mina timmar. Idag har jag använt massor av timmar men jag önskade ändå att jag hade några till innan det är daxs att sova. Även fast att jag har massor av timmar så saknar jag ändå timmar. Hur löser man det?


Mina timmar idag har jag använt till att jobba, tvättat, bäddat rent, lagat GOD mat och diskat.
Undrar just om jag har använt alla mina timmar väl idag?
Ska se om jag kan hitta på något mer vettigt att göra innan jag skall sussa..


Kommentarer
Postat av: Mamma, Erik och Sten

Kram

2010-03-31 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0