Toppen!


Har verkligen haft en toppen dag med Donnan! Jätte mega bra dag! Massa mys. Sol, kaffe och lite shopping. Men bäst av allt sällskapet! Film och pizza avrundades kvällen med.

Å inte bara det. Fick känna på två sparkar innan jag åkte hem! Så spännande. Längtar tills den lille kommer. Lille Killen! Kommer att bli så fantastiskt kul. Det är så spännande att se magen växa. Helt sjukt kul! Åh!
Glad är jag för eran skull Donnan min!

Nu är det sängen och sova som gäller. Kl är innan tolv och bra är det för imorgon är det upp tidigt som bara den. Jätte tidigt! Men jag GILLAR det skarpt! Jobba! Wiii!






Natti natt folket nu ska jag gå och lägga mig och drömma goa drömmar..





Önskar mig ett besök i min dröm av min mormor eller kanske min morfar.
Skulle behöva er lite.
Lite bara.
Snälla kom till mig!




Kommentarer
Postat av: Marita

Hadde ein heilt fantastisk dag eg og! Alltid lika kjekt å ver med deg min skjönne! Suss

2010-03-15 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0