Tut Tut!



Den "flådiga" Entren. Eller kan man kalla den "flådig"? Vad heter det? Pampig?

Men varför denna Entre?
Joo men det var ju fin, fin premiär för nya bilen. Woho!



TJUSIG va? Detta är alltså någon typ av BMW. Heter visst BMW 5 serien om jag inte minns helt fel.
Jag och bilar är ju inte jätte bra vänner av många olika anledningar. Men denna var väl ändå fin?

Önskar nästan att jag hade en "Gilla" knapp nu för då hade jag gillat denna bil. Den har en super
funktion som jag fick höra om nu ikväll. Den kan fickparkera helt själv!
Dumma jag trodde nästan först att den hoppade in mellan bilarna. Men ej! Det var så att den känner av det på något sätt. Det enda du gör är alltså att gasa och bromsa så styr bilen själv.
Fräckt va?? Jag tycker att det var mega coolt!

Ikväll var det iaf premiär för denna bilen. Så på 40 orter i landet hade det sammlats människor i väntan på att titta lite på den. Känna lite på den. Öppna den och sitta i den. Var du en av dom kanske?


Det finns ju en massa andra bilar med. Det var ju trots allt en bilhall. Å jag hittade en liten Ögongodis. Det var visst någon 3 serie tror jag. Å jag måste verkligen understryka TROR. Jag lyssnade typ bara med halva örat.



Jag gillar! Jätte fin! Drömma får man!
Idag har jag alltså gått från ena jobbet till ett annat. Jobbat extra bland bilarna. Så nu efter en massa timmar och två glas med champange (stavas?) så har jag tänkt att stupa ner i sängen.

Jag har i det stora hela haft en ganska så bra dag. Spännande om inte annat!
Jobbat länge och avslutat med två goa glas. Vad kan jag klaga på?

Men folket..
Det är AJ AJ att dricka och köra bil!
Tänk på det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0