Välkommen in..


Jag kom precis på att jag faktiskt inte har visat hur jag bor. Kom väl inte precis på det just nu men jag har iaf tänkt på det. Nu har jag ju ändå pysslat och haft mig ett par dagar och haft otroligt mycket tid till att inte göra något alls. Så nu tänkte jag att det är dags att visa mitt hem. Så gott det går iaf.

Här kommer en kortare rundtur i mitt hem!

Först är det så klart hallen. När man kommer in genom dörren har man sovrummet till vänster. In till höger finner man kök och vardagsrum. Toaletten blir då rakt fram när man kommer in.









Så!
Då har vi tatt en tur runt om i lägenheten. Det var inte mycket att se men det är där jag bor. Trivs som fisken i vattnet gör jag. Hoppas verkligen att jag inte behöver överge min lägenhet för något sämre. Den är verkligen helt underbar! Till sommaren skall jag ta bilder på utsidan med. Om jag får ordning på det vill säga. Det finns yta där som kan användas. Nästan som ett ute rum. Inte alls fel! Jag gillar!

Fick ni någon uppfattning om hur det ser ut?


Kommentarer
Postat av: Nora

Gud vad fint! Jag vill också ha egen lägenhet!

2010-03-04 @ 20:08:44
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0