Wiiwii!!



Paket är kul!
Lika kul som när man är liten! Inte en aning om vad som finns i lådan. Nästan vilja slita upp den. Åh! Jätte skojsigt! Inget mera SureTure här inte. Nu är jag glader igen. Jätte glad.


Har bara kvar att bråka med några små  18åringar så får jag ta det där med faket och sånt på måndag eftersom att dom inte behagade att svara i telefon idag. Jag ska ju ha det jag har jobbat för eller hur? Har man jobbat och fått en lönespec. ska även lönen in på kontot. Annars så får man bråka med dom som inte vet hur man ska bete sig.

Äh.. Klaga lagom ska jag göra. Vill inte klaga egentligen. Man har ju trots allt så mycket som man kan och ska vara glad för!



Att le och älska är mycket trevligare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Bild?????????syns inte

2010-03-30 @ 08:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0