De ska rullas!

Solen skiner, humöret är på topp! Shit vilken bra dag! Wohoo!!
Känns verkligen som en jätte bra dag!

Plus att idag skall det bli åka av! Me and Didi skall be ge oss ut och rulla med våra inlines.
Hoppas på att våga ta med  mig kameran för att ta något kort eller två. Vet inte riktigt ännu om jag skall våga ta med den. Balansen kanske inte är den bästa. Tänk om...
Äh! Allt det återstår att se! Det blir ett senare problem, ett efter 17.00 problem.




Igår hade jag en supermysig dag med min Donna. Hon e så rund och go om magen nu! Herre! En riktigt liten boll har hon. Ser nästan ut som om hon ätit en fotboll. Men det har hon ju inte. Men en sak som jag tänkt att skriva länge men som inte blivit av. Det är Donnans lillasysters kommentar. Helt klockren! Hon är så GRYM den lilla tjejen!

- Marita? Sparkar han?

- Nee..

- Jag tror att han sparkar när du har ätit köttbullar! Då spelar han nog "köttbullefotboll".


Såå himmla bra! Digga!!




Nu ska det ätas innan det händer något mer.. Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0