Gotti Gott


Åh! Känner nästan att det är lite tjatigt det här med min nya frukost. Men GUD så gott det var då! Haha. Bättre än godis! Säkert 100ggr nyttigare med. Mumma verkligen. Längtar på riktigt hem så att jag kan äta mera av det. Farliga grejer! Kanske kommer sluta med att jag får sätta ett förbud för mig själv. Men det var verkligen gott. Å jag tror defenitivt att det är bättre än min dåliga vana att äta en smörgås i tid och otid.

 

Hur gott ser det inte ut va?
Nam, nam säger jag!

TJAT!


Snart slut för dagen. Längtar faktiskt massor. Skall umgås med min underbara vän, som jag har saknat! Ibland tar det allt för lång tid mellan det att vi ses. Men all tid som man får är väldigt mycket värd istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0