Kort och gott


Helgen var allt för kort tror jag. På tok för kort. Men den har varit helt underbar! Kan inte klaga på något. Lr kanske kan jag det om jag vill. Men vad gör det om servicen var dålig när man har det bästa sällskapet? Inte nåt!

Fredagen bestod av massa grattishälsningar från alla håll och kanter. Riktgit roligt. Avrundades med utgång tillsammans med en kollega. Jätte mysigt och trevligt!

Lördagen mötte upp hjärtat i Gbg. Fick ett riktigt bra rum på ett fint hotell. Fast med landest minsta badkar. Mirakel att man fick plats där. God middag och en massa MYS! Efter den goda maten somnade vi båda som klubbade sälar inne på rummet.

Söndagen använde vi till att titta runt i affärer, dricka kaffe i solen och dricka öl/cider i solen på Liseberg. Pratade bort flera timmar och hade tänkt oss en bio. Men det blev inte riktigt så. Tog för lång tid på oss så det blev en ännu godare middag än dagen innan. Italienskt båda dagarna. Pasta är nog underskattat! Iskaffe som efterrätt och sedan stupade vi ner i sängen på rummet. Hittade en massa filmkanaler och somnade så sött..



Ikväll ringde Didi och bad mig ta med två skedar. Fatta ingenting. Men det va gulligt och det var gott. Mumma! Hon är så söt va. Go tjejen.


Så något som var lite roligt. Jag var hela fredagen yr och vimsig vilket är ganska normalt för att vara jag. Men uppe på detta även lite åldersnojja. Så vad passade inte bättre än detta kortet från kollegorna? Snyggt!





Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0