Långt och länge.


Denna dagen känns som en evighets dag. Det ringer jätte lite. Ganska skönt men ändå lite tråkigt. Det är inget finväder ute och man bara sitter och glor in i en skärm hela dagen. Mirakel att man inte har två fyrkanter till ögon. Fast jag känner mig lite fyrkantig så jag kanske har fått det trots allt? Hm. Får kolla på det när jag kommer hem.


Trist lång dag och jag sitter här och vill ha vaniljyoghurt med torkad banan. Vad händer? Funderar verkligen på att gå å köpa någon typ av fil och flinger efter jobbet. Nåt som jag nästan aldrig har köpt tror jag. Hotellskadad?
Det fanns fil på hotellet och det var faktiskt gott. Kanske är dax för en sundare vana? Äta frukost och röra på sig. Hm.. Nja det tåls att fundera på det där! Om det inte regnar när jag skall gå hem så går jag nog och köper fil iaf. Så får vi se vad det blir av det hela. Kanske kan bli något bra. Men någon långpromenad i regnet känner jag inte för.

Äh..
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Vet inte riktigt vart jag vill komma. Haha..
Ungefär lika klartänkt som en del av dem som ringer in.


HAHAHA.. Nee nu e jag trött på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att höra att helgen varit bra. En tråkig dag på jobbet... det kan ju bli ibland.

Själv fick jag dra hem tidigare, ögon migrän igen. Ja, ja. Kram på dig mitt hjärta

2010-05-04 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0