Har kanske landat...

Så nu efter att inte ha skrivit på en halv evighet så hinner jag äntligen skriva några rader iaf. Snart är det faktiskt dax att sluka det sista kaffet, klappa ihop datorn och ladda inför ännu en kväll på nya jobbet.
Men innan dess måste jag väl säga att jag tror det mesta har gått bra. Lägenheten är är ur städad och jag har flyttat. In i vårat nya lilla kryp inte som vi gjorde en total makeover på innan vi kände oss som hemma. Har ännu inga bilder men det blev helt ok! Trist nog är det så litet så att vi måste planera våra förflyttningar och det saknas dörr mellan sovrummet och resterade.  Lite trist men ingen katastrof. Så har livet det "nya" livet här upp på fjället börjat.
Utsikten från vårt jobb är helt otrolig men att ta sig upp dit är en mardröm för en som är höjd rädd som jag :S  Men å andra sidan sååå värt det när man väl kommer sig upp! Me like! Önskar dock att jag hade en bättre kamera så att jag kunde få med mig lite mer av det som jag ser. Kommer inte jätte långt med min lilla mobil eller kameran som jag alltid glömmer hemma. Där av dåligt med bilder men lite har jag hunnit få till iaf..
Utsikten när man kliver ut genom dörren genom vårt lilla kryp in.. Men det finns så mycket mer!
Fast det hinner jag inte visa precis nu.. Men det kommer. Precis som allt annat ;)
Snakkes ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Väntar spänt på att få se mer bilder.

Hur är jobbet då???

kram

2010-11-28 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0