Lyckliga jag!


Japp! Även fast att det känns som att jag skall stressa sönder mig för att det finns så mycket som jag vill göra så känner jag mig ändå glad. Känner ett lugn inombords på nåt sätt. Borde vara uppe i varv 2000 men det är jag inte. Får bara ta det i den takt som det kommer.

Fick gjort lite av det som jag skulle göra igår. Packade lite lådor och fixade. Det är först dom gångerna som man packar lådor som man fattar hur mycket grejer man har. Det är ju då man tar fram allt dom man innan gömt i skåpen. Sånt som man inte sett. Insåg igår att jag visst hade massor av gardiner. Det trodde jag faktiskt inte. Men det hade jag uppenbarligen. Inte illa det inte! Kan nästan ha ett stort hus och har gardiner till alla fönster :)
Faktiskt både sorgligt och roligt att packa ner allt. Trist eftersom att jag vet att det ska ligga i lådor så länge innan jag får upp det igen. Men roligt eftersom att jag vet att det närmar sig med storm steg. Sedan att jag kommer kunna packa upp allt senare och det var ju så mycket fint som jag hade. Kommer att bli kul att inreda ett nytt hem.

Men nu är det daxs att leka hårsalong igen.. Donnan skall få mera hår :)
Riktigt skoj faktiskt! Kanske att det skulle kunna vara nåt för mig?! Vem vet?

Nee nu kör vi!

 

Just det.. Lycklig var jag bara för att jag kom på att det finns så mycket bra. Sånt som man glömmer att tänka på. Sånt som man kanske inte värderar alla gånger. Man har såå mycket som man kan vara glad för som man inte alltid tänker på..

Värdera det du har även om du inte ser det! Vänner kan gömma sig bakom molnene precis som solen och en skatt kan finnas gömd och glömd i ett hörn..


Kommentarer
Postat av: anki

Nu är det inte lång tid kvar :) Hoppas att du får en underbar vinter!! Många nya vänner och en massa kul och mys!! Kraaaaam och lycka till! / Anki

2010-11-04 @ 14:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0