Ikea Mys


Hela långa dagen spenderade jag på Ikea med Donnan och lille Leon. Hur mysigt som hellst! Verkligen en toppen dag. Ingen stress över huvud taget utan vi bara tog dagen som den kom. Hej hopp så hade vi slagit ihjäl fem timmar. Utan att vi ens kände av det. Enda som det kändes på var kroppen, en smula slut i benen med tanke på att vi bara vandrade och vandrade runt hela dagen. Men vi tog vara på den. Drömde och bara var. Pratade en massa åt Ikea mat och bara skrattade. Otroligt nog kom vi inte hem med fem kassar var. Bara lite krims krams. Men ändå bra saker.

Jag fick med mig en soppslev, glödlampor, doftljus och delikatobollar.

Sikken lista va? Hehe.

Absolut lagom tycker jag nog! Donnan köpte sig lampfötter, skärmar, duschdraperi, ljus, mobil (sån man hänger ovanför sängen), underlägg och lite mera tror jag.


Helt lagom med grejer. Precis så att det fyllde en kasse så att vi fick med oss både den och lille man. En lagom ansträngande utflykt. Inte heller var det jobbigt. Lill killen gör mig lika förvånad varje gång. Gråter inte alls mycket, bara när det är något. Inte alls så att det är jobbigt. Han är bara söt och man undrar just vad det är han vill att man skall hitta på denna gången. En annan sak som förvånar mig är hur snabbt han växer. Det går så fort! Han är bara två månader men det känns ändå som han växer från dag till dag. Undra just om han kommer att kännas större imorgon? Hm..

Imorgon ska vi göra ett MINI äventyr. Vi skall till blomsterlandet och kolla runt lite. Det är inte alls långt men absolut lagom. Mysig med för den delen. Där har vi en förmåga att kunna ta ihjäl ett par timmar med. Blommor är ju alltid blommor och så allt små pill som dom har! Ser fram emot ännu en dag med dessa två. Längtar!
Kan tänkas att det blir promenad efter att vi varit och gottat oss bland blommorna, vem vet?

Det märker vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0