Le te!




Faktiskt riktigt le te nu. Massa te i flera dagar. Alla smakerna som vi har börjar smaka samma eller bara inget alls. Måste hitta på nåt nytt nu snart! Kanske att man skall övergå till en klassiker? Silverte? Det var ju ändå Moffans specialite. Alltid silverte och en massa massa vitlök. När jag säger massor menar jag verkligen stora mängder. Nästan så att han åt vitlök som andra äter äpplen. Man visste/kände när Moffa hade ätit vitlök. Man behövde bara kliva in i hallen så kände man doften. Men så va gubben inte jätte sjuk så ofta heller vad jag kan komma ihåg. Tåls att övervägas det där kanske? Men då gäller det att hålla sig inlåst ett par dagar. Synd om dem som måste sitta uppe i det annars. Får allt tänka lite över det där med vitlöken, även om det är gott kankse man inte skall överdosera. Men det blir nog iaf en omgång silverte för min del. Gott för halsen och en ny smak! Två plus i ett. Tipp topp!

Jaha.. Annars då? Har suttit vaken halva natten igen. Mycket dumt! Men jag kunde inte riktigt få mig till att somna. Nu är jag jätte trött fast att jag är pigg. Funderar på vad man skall hitta på idag? Pyssla lite lr baka kanske? Känns inte som att jag har fantasi riktigt till att pyssla egentligen och baka känner jag egentligen inte för alls. För mycket disk efter..




Dilemma va?




Kommentarer
Postat av: dannie

fin blogg! Allt bra sötnos? PUSS <3

2010-09-16 @ 18:08:19
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0