Lite seg bara..

Trots att man sitter och har tid i massor och skulle kunna skriva säkert 50 menlösa inlägg varje dag så gör jag det inte. Blir nästan inget alls ibland. Känner mig lite som en periodare eller nåt i den stilen. Period bloggare.. Någon som känner igen sig i det kanske? Det är ju trots allt inte alla dagar som man har något vettigt att skriva..

Helgen bara blåste förbi. Det var fredag kväll sen blev det lördag kväll, plötsligt söndag och nu sitter jag här. Inte alls någon helg dag längre men lika slö känner jag mig för det!

Men denna dagen kickstartade jag, Donnan och Lilleman med en promenad. Långt och härlig. Sol och vind. Lite kallt i vinden dock, men det märkte jag inte för ens jag kom hem att jag tyckte. Som jag frös. Burr! Lite kaffe och tjejsnack på det så var denna dagen räddad. Me like! Lite bebis gos med så blir det ännu bättre ;)


Andra halvan av dagen har bestått av lite matlagning och lite städning. Så där i lagoma mängder så att man blir lagom trött på det. Men jag blev jätte trött på det pga en jädrans huvudvärk som förföljt mig hela eftermiddagen. Dumma huvud! Måste vara allt icke tänkande jag gjort senaste tiden. Hehe. Man blir slöare av att slöa har jag hört.

Hur som haver. Enkel och god middag till idol blev det. Precis i min smak. Potatis soppa på mormors vis.


Nam nam!


Nu är det ännu mera kväll än innan jag började och huvudet känns inte helt i form ännu, fast att jag öst i mig vatten och tagit en alvedon. Kanske att man borde ge upp och bädda ner sig. Ska visst vara den bästa medicinen när inget annat fungerar har jag hört..


Mysa ner mig med lite serier.. Me like serier! Dumt bara som man kan fastna...



Kommentarer
Postat av: carina dahl.

Hejhej! :)

Nu undrar jag vad som intresserar just dig att läsa i en blogg.

Är det om mode, inredning, film&tv-serier eller nåt annat som du fastnar för?



Vill nämligen skriva om nåt nytt istället för det vanliga jag brukar skriva så du får jätte gärna komma med tips!

Gillar du sedan min blogg så tveka inte att lägga till mig på bloglovin. :)



Tacksam för svar, kram

2010-09-29 @ 05:02:17
URL: http://carinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej!

Vilken fin blogg du har!

Ha en fab onsdag! =)

2010-09-29 @ 09:40:51
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0