L.S.R Date


Man kan inte bara sitta hemma även om man är lite krass. Frisk luft och bra sällskap kan väl aldrig skada? Det tror inte jag iaf. Fast med tanke på att det började regna så att jag nästan var genomvåt innan jag kom tillbaka till kanske det inte var helt bra. Men det var riktigt trevligt vill jag lova! Kan faktiskt inte ens klaga på regnet. Det var härligt att traska runt i skogen och bara vara. Visserligen fick jag nog sällskap av några fler mygg än jag önskat men om man bortser från sådana småsaker så var det tipp topp. Rofyllt, tyst och stilla. Underbart!
Är man nästan född i skogen så är man väl? Det kommer antagligen aldrig att växa bort helt. Har det ju i blodet!

Så en L.S.R Date passar mig fin, fint!


Undrar just hur det kommer sig att man blir utfrågad på en sådan tur. Kan det faktiskt vara så att det finns fler än jag som trivs i skogen? Svårt att tro det.. Men det kanske är så ändå?

Jag har alltså varit i skogen och yrat runt för att hitta svampar i regnet (stundsvis). Fått ihop en lagom mängd så att det räcker till något gott iaf. Sedan efter det blir det ju att man får ta med sig det hem för att rensa. Vilket inte alls är lika roligt som att plocka. Men även det var vi visst slåeende överens om. Nästan skrämmande överens.

Många mindre nöjda miner senare är det nu färdigrensat.. Vad det blir av det visar sig. Kanske en kantarellsås till pasta? Lr en kantarellomelett? Äh.. Det ger sig! Så länge jag får lika bra sällskap till det som jag hade när dom små skulle plockas..

Skulle nog våga säga att det mesta oavsätt om det gäller en akrivitet eller en maträtt som skall lagas så blir allt bättre om man har rätt sällskap..
Någon som är villig att hålla med kanske?





Inte alls någon dålig dag, skulle jag vilja säga!


Kommentarer
Postat av: SOFIAS

jag kunde inte sagt det bättre själv! jag hatar verkligen otrohet, ser inte det roliga i det. bara svinigt förtusan!!!



ja , jag såg på tylösand och jag älskar det! tycker dock att vissa beter sig jävligt omoget. jockiboy blandannat. det blir ju inte lattjo för hans flickvän när hon ser programmen.., om hyan nu har kvar henne dvs, vilket är tveksamt. ne sånt gillar vi inte!

oh, hallå sötnos :D

2010-09-16 @ 07:25:04
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack så jättemycket :D vad glad jag blir :)) <3

Går andra året på gymnasiet i varberg :)

Tack! Hon som ska välja ut till konserten var sjuk idag så kommer troligtvis bli i nästa vecka...

Så kika in igen om du är intresserad :)

2010-09-16 @ 18:02:02
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0