Nordens Ark

Friskväders söndag. Strålande sol och inte allt för kall vind. En helt perfekt dag att spendera utomhus med andra ord! En dag ute i naturen och spanbandes bland djuren. Det bidde alltså en tripp till Nordens Ark. Har inte varit där på en massa massa år. Det var verkligen toppen kul och vi hade en väldans tur med djuren det var inte många som vi inte fick se. Lr hur ska man säga? Många djur såg vi, men dom var inte alls lätta att fånga på kort. Lagom kaxig känner man sig när man kommer med sin lilla mini kamera så kommer det någon och ställer sig bredvid med en system kamera. Förstår inte hur snabbt man kan slinka undan med sin lilla.. Som jag önskar att jag hade en! Men man får allt nöja sig med det man har! Glad för det jag har och jag får allt till kort ändå även om kanske inte lika bra som dom med dom jätte kamrorna..

Lite bilder från Parken...


Bortsett från mindre bra kamror så var det alltså inget som man kunde klaga på. Fick se väldigt mycket och hade ne jätte, jätte bra dag. Yber bra sällskap och allt. Så vad ska man klaga på? En mycket bra söndag!

En väldigt bra helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0