Paket

Det är grejer det! Lika spännande varje gång man får ett sms om att man har paket. Senaste beställningen från HM blev delad i tre delar. Allt som jag beställde fanns inte på lagar så det levereras lite nu och lite då. Nu är det bara en skojrta kvar. Den längtar jag verkligen efter! Vill ha nu! Men den kommer den med så småningom. Får vänta på det där smset bara.
I paketet idag kom det ett linne, en cardigan och ett paket med armband. Gillar dom verkligen. Nu har jag armband så att jag klarar mig mer än väl. Innan hade jag typ inga men nu har jag massor av krimskrams. Det enda som är en aning tråligt är att även fast att jag beställt i XS/S på armbanden så trillar en del av dom nästan av. Dumt!


Mitt krimskrams..



Utöver detta paket som jag fått idag så har jag gjort några av de saker som jag skrev att jag skulle. Storstädn ingen är så gott som done! Har faktiskt knäskurat badrummet för att komma åt i alla vrår som inte moppen kommer åt. Tvättat men väntar fortfarande på att det ska torka. Så en lagom spännande och aktiv dag. Imorgon kommer det en ny dag och jag har ingen aning om vad jag ska göra med den ännu. Så jag längtar till Onsdag istället. Då ska jag och Donnan ut på äventyr. Det skall bli såå mysigt! Längtar verkligen!

Men nu ska jag försöka att ägna mig åt avslappning i den mån att jag somnar. Kanske att man ska ta och plocka fram körkortsboken, då somnar jag garanterat!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jättefint armband.

Har också varit med om att dom åker av trots att det är xs/s och det är jättehemskt :(

2010-09-20 @ 22:35:16
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Väldigt snyggt armband, har funderat på att köpa det :)

2010-09-21 @ 06:41:38
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske du ska göra lite egna armband....vad behövs?? och vad har du??

Kramen

2010-09-21 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0