Promenix

Efter att jag fått ordning på min garderob vilket tog lite längre tid än jag tänkt mig men som blev riktigt bra ändå så tyckte jag att det var synd att slösa med det fina vädret. Så det fick bli en promenad av det. Först promenerade jag bort till Donnan där vi satt och bara mös ett tag med kaffe och massa struntprat tills hennes karl kom hem. Dax för dem att äta och efter det så blev det en vända längs med strandpromenaden. Helt underbart! Strålande sol, nästan ingen vind alls och väldigt bra sällskap. Verkligen inget att klaga på. Lille man ville dock inte sova som vi hade hoppats på att han skulle göra..




Det finns ett litet hopptorn eller vad man ska kalla det längs med promenaden. Så när vi på vägen tillbaka närmar oss hör jag Donnan - VAD VAR DET?
Så jag får helt enkelt släppa fokus på barnvagnen och kolla upp. Konstaterar då att det var två snubbar som vi mött strax innan som bestämt sig för att bada. TOKAR!! Visst det var fint väder och så men det var inte bad väder. Inte enligt mig iaf. Inte för att jag är rätt person att säga så mycket med tanke på att jag bara badat typ två gånger i sommar men iaf! Det är september och inte början på september heller. Galna människor! Det är väl ändå som att be om en förkylning eller?

Nästan hemma och dax att skiljas åt kommer Donnan på att hon lämnat ifrån sig hemnykeln och kunde inte ta sig in hemma. Så hon följde med hem en sväng i väntan på sin man. Dax för lille man med att äta och bytas på. Sen var han så nöjd så och gladare blev han när pappa kom..


Imorgon skall jag få ännu mer mys tid med Donnan och lille man, vi skall till Ikea. Det skall bli riktigt kul! Längtar faktiskt. Planen är så gott som gjord för hur vi skall ha det. Det är planerat och klart in i minsta detalj. Eller kanske inte alls! Men dit skall vi och vi skall ha roligt! Det kommer att bli riktigt trevligt!

Nu, verkligen tid att sova med tanke på att jag skall upp och orka imorgon..


Kommentarer
Postat av: Katarina

åh, gamla fina Uddevalla! Strandpromenaden :)

2010-09-22 @ 19:27:01
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0