Slöfock!


Det är precis vad jag har blivit det. Inte bra! Men det är väldigt lätt hänt. En sjuk vecka som gjorde att jag vände på dygnet. Jag som är en nattuggla behöver inte mycket för att jag ska lyckas vända på dygnet. Men nu har jag iaf gjort ett försök att inte låta det fortsätta. Vaken är jag har varit i snart en timme. Kaffe i glaset och irriterande Quizzo i bakgrunden på min tv. Funderar på vad jag ska hitta på idag. Det är mycket dag som jag har att spela med nu. Skall man göra en djupdykning i garderoben och verkligen rensa ut alla kläder som jag så gott som inte använder eller skall jag ringa en vän? What to do? Ingen aning. Men jag måste göra nåt med min dag. Måste nog smsa lr kontakta en person som ville kolla på lägenheten med. Glömde visst det igår. Ajaj! Vika tvätt skall jag göra med. Den måste ju ha torkat nu.

Ikväll blir det iaf IDOL, ska man orka följa det slaviskt? Eller ska man titta bara lite för att det är kul? Än så länge har jag inte hunnit skaffa mig någon favorit iaf. Lr jo kanske.. Det var någon liten, liten tjej som var med.. Hm..
Hoppas på att få sällskap till mitt IDOL tittande ikväll. Håller tummarna!


Det var lite det.. Men nu då? Vad skall jag göra nu? Gaah! Det där med att inte ha något att göra e inte riktigt min grej. Kanske att man skall baka? Hm.. Ska kolla vädret. Är det fint ringer jag nog en vän så vi kan åka en sväng till skogen. Behöver egentligen inte mer svamp men det är iaf nåt att göra :)



God morgon typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0