Timmis..

Det är jag det! Wohoo! Så nu har jag sedan jag blev "arbetslös" lr vad jag ska kalla det. Är ju inte arbetslös fast att jag är det. Har två jobb och ett tredje på G men ingenstans att jobba ändå.. Knepigt va?? Hur förklarar man den här härvan? 

Jag förlorar på att gå och jobba med iaf till ett av mina jobb. Så om jag har tur så får jag timmar på båda ställena samma dag. Då kan jag gå plus på det. Annars får jag allt hålla mig hemma och inte jobba alls. Konstigt system! Varför ska jag tjäna mer på att gå hemma än att gå och jobba? Det är väl väldigt fel lr? Vad ska man säga? 


Igår och idag har jag varit och jobbat några timmar iaf.. Riktigt gott att få något gjort :)
Ibland kan det vara gott att vara lite hemma utan massor utav måsten och sånt. Men går det för lång tid blir man ju galen! 


Klarar verkligen inte av att vara göralös flera dagar dagar i rad..!
Då händer det grejer..

Så även om jag fått några vettiga saker gjorda så gillade jag att vara tillbaka på jobbet igen..

 


Nästan lite full i bus ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt. Hur de än är så är de skönt att jobba. Jag skulle kunna tänka mig att kanske jobba tre dagar i veckan, låta nån ungdom ta två, eller nåt. Men samtidigt klarar man sig ju inte utan sin inkomst... ja ja. Glad är jag att jag har jobb ialla fall. Man vet ju inte hur länge de håller i sig. Vet att det är ett år framåt iallafall.

Stor kram min älskade dotter

2010-09-08 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0