Inte riktigt med..


Inte alls med skulle jag nästan säga. Ingen uppkoppling hemma och ingen tid för att titta på tv. Då missar man tydligen en hel del. Inte bara det att man inte läser eller ser nyheter, man uppdaterar sig inte lika ofta på bloggen heller. Händer ju någon gång ibland att man slänger in ett par rader här men dom är ju inte allt för många.
Så vad gör jag egentligen?

Jobbar en del. Knegar på med mina jobb, lat 80talist som jag är.. Haha..

När jag då inte jobbar så pillar jag fortfarande med mitt lilla hem. Börjar bli nice nu. Men fortfarande massor kvar att göra. Alla sådana små detaljer som man måste fixa med innan man är nöjd. Vad hittar jag på mer då? Umgås med vänner när jag hinner och så försöker jag ta mig ut i skogen för att plocka lite svamp, aningens bitter för att jag missade alla blåbär. Men vad kan man göra?


Annar om jag har lite tid över så kan man ju alltid roa sig med "munkleken", ät hela munken utan att slicka dig runt munnen..



    


Alltid lika spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0