Kvällskur

Om vädret fortsätter så som det är nu så planerar jag att ha en myskväll för mig själv. Städa en smula och fixa lite med sådant som lagts åt sidan ett tag. Kanske köra en maskin tvätt. Men absolut laga nåt gott och krypa ner i soffan med en bok. Tända en massa ljus och bara ha det gott. Fick en sådan otrolig lust att bara försvinna in i en annan värld en liten stund. Då är en bok ett väldigt bra sätt, man kan ju för visso använda sig av en film med. Men det känns som att just detta är en bok dag. Men känner jag mig själv rätt blir det väl inte något av något. Kommer alltid på en massa andra saker som jag skulle kunna göra när jag väl kommer hem. Finns alltid att göra om man vill!
Hoppas på att kunna stänga av det ögat idag så att jag slipper se allt som jag kanske borde göra och göra bara det som jag vill göra istället...
Om jag inte tar mig en tur till Torp efter jobbet och skaffar mig ett internet. Då kan jag sitta och surfa hemma istället. Skulle nästan behöva kunna surfa hemma. Betala räkningar och allt annat lullul som man behöver kunna göra. Får allt ta och fundera över det där.. 
Ha.. Se redan nu börjar jag spåna iväg på andra planer! Men men det är väl lite sån jag är..

Återstår att se vad det blir av denna dagen, men ett internet hemma hade inte varit att förakta!
Men så nyttigt det har varit att leva utan det. Inte jätte länge men en stund iaf. Jag som varit (är) sådan torsk..
Okej vi hoppas på.. 
Myskväll och lite internet då kanske? Hur man nu skall hinna det... ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0