Middags bestyr


Det var ju det. Jag som änna tänkte mig att jag skulle ha en lugn och fin kväll igår. Bara ta vara på mig själv och göra lite lagom med grejer hemma. Men som jag anade så blev det inte riktigt så. Känner trots allt mig själv ganska så bra vid det här laget.. Så vad hände då?
Jo jag tog och städade lite. Lagade mat och skruvade om hyllor mer lr mindre samtidigt. Svor och hade mig lite med. Där emellan hann jag med ett efterlängtat samtal med en god vän!
Vänner är allt bra och ha. Me love my friends! <3

                                        



Så blev då middagen. Men samtidigt som jag gjorde den så blev det ju som sagt hyllskruvning och lite städning. Plockade även isär ett par lampor som jag tycker gjort sitt. Så nu börjar det närma sig att vara ett någorlunda fixat hem. Självklart en del pill kvar innan jag är nöjd. Måste upp med en hylla till ovanför spisen. Men den skall sågas och jag e osäker på om det blir rakt när jag gör det. Men det ger sig! Annars så fick jag svå hyllor på plats och även lite ordning i fönstren. Fatts även en ny soffa. Men måttet som jag behöver finns nästan inte. Det är så störande! Söker och söker efter en passande soffa. Men ikke..
Får jag bara tag på det så känns det som att jag nästan är klar. Evigt letande men inget funnet. Vill ju inte ha en ikea soffa igen. Men det slutar väl med det antar jag..

                        

Det tar sig! Eller vad säger ni? Hehe..
Sakta men säkert. Längtar tills jag känner mig helt färdig.. Åh, hem ljuva hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0