Hemkörning!

En helt vanlig dag? Nästan fast inte alls.. Undra just vad chauffören tänkte idag. För idag fick jag skjuts till jobbet. En av mina chefer behövde lite hjälp. Han har opererat foten och är inte så
grym på att gå just nu. Så jag fick skjuts till jobbet på det villkor att jag handlade åt honom. Tyvärr så fanns ju inte de han skulle ha men.. Julklappar till barnen. Får hoppas de kommer hem till nästa vecka :s

Efter de en helt vanlig arbetsdag. Gick ganska så fort idag kändes det som. Hade å göra hela tiden, underbart!

Hemma och vända sedan hem igen. Å pricken över i:et en kväll som denna är väl när kompisar frågar om dom får komma på besök. Man säger ok men bara om du köper med dig glass! Underbart! Så film och glass i stora lass har jag avslutat min dag med. Lagom nöjd och mätt i magen.. Nu skall det nannas..

Pelefanten och jag säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0