Fredagsmys!

Så det bara smäller om det! Nu har jag precis tryckt i mig världens portion med pasta ala Italien style. Mycket gott var det. Det som väntar nu är varmchoklad med lite capten morgan samt en jätte skål med chips och två dippar till det. Tänk så bra man kan få till det ibland. Lyx kallar jag det! Ledig men väldigt trött fredags kväll. Kan bero på att jag började jobba 06.30 idag kanske? Imorgon är det lördag och galen dag på jobbet. Alla lördagar är helt galna! Såå många människor så det är helt galet.. Kan vara omkring 400 lunch om inte mer en vanlig lördag. Det säger en del om hur man måste springa då..
När en dag som den väntar så får man unna sig en kväll med bara en massa gotta! Det tycker iaf jag! Så nu skall jag luta mig tillbaka och bara ha det gott.. 

Hade tänkt att lägga upp en liten bild på pastan.. Även om det nog helt säkert var godare än vad den såg ut men min dator var inte av samma mening som mig så det ville sig visst inte alls.. En annan gång får det bli helt enkelt. 

Aja.. Filmtajm!
Nu ville det sig.. En liten bild från den härliga fredag jag hade. God mat och en massa chips å dipp!
Somnade så klart på soffan, men det är väl precis så det skall vara? Mätt och belåten så pass att man bara somnar rofyllt till en bra film.. Tipp topp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0