Fort går det!

Förstår inte hur det kan gå så jäkla fort. Tiden bara rinner iväg. Nu har snart halva jan gått och det känns som att det hade kunnat vara nyår igår..  Vad hände där liksom?
Dagarna nu har varit helt galna! Söndagen började med att jag jobbade frulle och sedan kom lilla Johanna och åt en special nachos.. Efter det hem till garderoben och hämtade lite tvätt som togs med till Johannas lilla boende. Där blev det tvätt, Pizza och vin. Sikken söndag! Underbart!
Efter det bar det av ut på Cafet för lite party. Blev väldigt mycket party. Hängde inte alls med på vad som hände riktigt. Plötsligt var det bara natt, efterfest och dax att gå hem. Måndag var man allt lite svårstartad.. Jobba och sedan bar det av ut igen. 360 har varit nu här. Största partyt på året typ. Å ja får väl hålla med till viss del. Men måndagen så skippade jag iaf efterfesterna. Glad var jag för det på tisdag morgon när jag började kl 11.. 

Nu idag. Onsdag som jag för den delen hade halva dagen igår men det inte var. Idag är det jobb som gäller och om tiden finns och räcker till så blir det nog en vända ut idag med.. Men oddsen är väl inte så stora att jag skall hinna med det med tanke på att jag jobbar stäng idag. Kanske lika bra det. Kan vara bra att bara stanna hemma och sova emellanåt..
Nee men nu skall jag nog ta och byta om tror jag bestämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0