Nytt år

Hur firade du nyår om man får fråga? En annan sprang runt som en tok och plockade efter en massa berusade människor. Serverade fyra rätters till närmare 200 pers så det fanns att göra hela kvällen kan man säga..
Men även om det var jobb som gällde hela kvällen så var det riktigt maffigt ändå att se alla dessa fyrverkerier nere i Dalen.. Jobbar ju som uppe på ett berg mer lr mindre så man kunde se allas fyrverkerier. Riktigt maffigt!
Hann faktiskt inte med nåt annat än att jobba på nyår.. Började kl 10.00 2010 och slutade jobba kl 04.15 2011 så det blev ett riktigt lång pass det. Sova några timmar innan det var dax att kliva upp för att jobba frulle.
Någon som gett nåt roligt nyårslöfte?
Själv blev mitt löfte att jag skulle unna mig en solsemester någon gång under detta år. Så nu får jag allt se till att få det gjort! Det är ett nyårslöfte, inte nog med det så blir man ju gammal i år. Så man får väl unna sig en resa pga det med.. 

Så nu vet alla vad jag önskar mig när jag fyller år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0