Uppkopplad..

Det är helt underbart ju! Nu är det inte längre bara en liten garderob detta. Det är en lyxgarderob! Zandra har varit hem till Sverige och hon tröttnade på att inte kunna gå ut på nätet när hon själv vill det utan man måste förflytta sig en massa till olika ställen för att kunna koppla upp sig. Så hon gjorde något som var mycket bra! Hon skaffade internet åt oss :)
Gissa om jag, intrnettorsken nr 1 blev glad då! Inte heller vilket internet som helst! Det är Net1, fd ice.net det som jag sålde när jag var i Norge första gången. Känns nästan lite nostalgiskt. Det är ju precis som det var innan! Me like!
Där är min lilla nya vän. Eller ny gamla vän skulle jag nog vilja säga. Ser precis ut som den gjorde då jag sålde ice..
Nu hoppas jag ju på att kunna vara lite mer aktiv med mitt skrivande. Som det är nu hinner man ju glömma hälften som man gjort innan man får tiden till att sätta sig på ett cafe eller nåt som har en uppkoppling. Men man ska nog inte lova allt för mycket. Jobbas ju trots allt en hel del.. 

Men nu är det två lediga dagar och jag skall njuta av dom på bästa sätt!
Funderar på om man skall ge sig ut idag, men det blåser så förbaskat så jag vet inte om det känns så lockande trots allt. Annars kan man ju tänka sig att det kan bli lite biljard eller nåt sånt.. Sen så är det ju söndag, det betyder utgång ikväll. Så man får nog ta och ladda en smula för det med!
Får se vad som det blir av denna dagen.. Spänningen är olidlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0