Använda tiden väl..

Det var det som det handlade om va? Haha.. Idag har jag ju jobbat från tidiga morgon till eftermiddagen. Efter det så blev pill med lägenheten och även lite tid ute i det goa vädret. Njuta lite och äta gott. Det fick man väl kanske unna sig. Äntligen är dom förbaskade överskåpen på plats. Nu är det bara resten kvar! Det närmar sig sakta men säkert. Nästa vecka beräknar jag att äntligen kunna börja flytta över mina kära ägodelar som jag inte har sett på evigheters evighet. Sova i den nya sängen som jag bara hunnit titta på än så länge.. Denna längtan börjar nu nästan att bli olidlig!!

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej!

Vi har en länk tävling på våran blogg, skulle vara super skoj om du var med!

Vem vill inte ha några extra 100 besökare till sin blogg? ;)

Kram Sanna och Wilma

2011-06-30 @ 15:36:38
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0