Igår var det gung..

I Stenungsund, liveband och allt! Riktigt trevliga killar. Pojkar från norr, så vad annat kunde man räkna med? ;)

Visa DSC04066....jpeg i bildspel    

Idag är det mindre gung, iaf just nu.. Sitter här vid mitt skrivbord och räknar timmarna innan jag får lämna det igen. Inte riktigt rätt det inte. Gillar ju jobbet så, så skall det ju inte vara. Hm.. Tokigt! Men det är nog bara för att jag fick så otroligt taskig start på dagen. Håller ju på att skall försöka renovera mitt blivande boende. Det gär sådär med det nu skulle jag vilja säga. Klev upp tidigt som tusan bara för att hinna iväg och köpa golv så att det kan bli lagt någon gång. Hämtar kärra och allt, vad händer sen då? Jo det är ingen som kommer och öppnar. Dom kände för att ha stängt dom.. Det var inte riktigt min melodi det inte. Där föll liksom halva planen. Hämta golvet idag, lägga det imorgon och in med kyl/frys på måndag lr tisdag. Men inte det inte. Attans! Så nu sitter jag här och grubblar på hur och när jag skall kunna få löst detta här. Måste ju ha in golvet! Helst på måndag så jag kan få in resten sen. Urk! Känns som att det inte alls är menigen att det skall bli klart detta. Dumt! Men men..
Nya tag och en ny plan får skapas..

  


Ikväll blir det nytt gung.. Havsbadet är det som gäller ikväll. Så på med dom finare skorna och kamma håret för det skall dansas loss och baren skall gå varm.. Kör bara! All in.. Å allt vad det heter. Själv håller jag mig till ramlösa eller en go kopp kaffe för att hålla värmen. Premiär jobbar i kassan där ute ikväll.. Wohoo! Nu blir det min tur att stå där. Skall bli lite kul och se hur det går. En ny/gamal uppgift så här på äldre dar. Kassa har jag ju gjort innan så det är inga problem. Men inte kassa där, det är väl det som skall bli lite spännande. Hoppas dock på att hinna med en powernap innan jag skall jobba igen. Arbetskläder och allt ligger redan nedpackat så det är bara att köra på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0