Letar efter eget..


Det finns fler än jag som är "hemlösa", vi båda har hem fast ingen av oss är på rätt ställe kan man säga. Denna lilla söta flicka söker ett hem. Hon är verkligen helt underbar! Sist kvar i kullen och söker ett hem. Måste ju finnas någon som kan fastna för henne på samma sätt som jag. Själv så önskar jag att jag kunde ta med henne till mitt nya hem. Men jag har ingen möjlighet, på tok för lite tid för att det skulle vara rättvist! Hon behöver ett kärleksfullt och aktivt hem.. Lilla hjärtat Fixa är det jag pratar om..
Nu bor Fixa kvar på kenneln i väntan på det rätta hemmet. Pigg liten dam som är nåt så otroloigt vacker. Varje gång jag träffar henne blir jag helt öm i hjärtat. Skulle ju så gärna vilja. Men man behöver tid om man skall ha hund. Å det är inte nåt jag har i överflöd.. Så tyvärr kan jag inte ta mig an  Fixa, men har jag semester så har jag sagt att jag gärna lånar henne..

Någon annan som har plats och tid för denna lilla sessa? Säg gärna till isf. Jag vet vart hon finns och att hon gärna får sin egen Husse eller Matte..

Kommentarer
Postat av: Lizette

Usch, att behöva lämna ifrån sig något man håller kärt är aldrig roligt :( Hoppas hon får ett fint nytt hem!

2011-06-23 @ 07:55:37
URL: http://shawshank.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0