Lite till..

Lite, lite i taget.. Men det händer ändå något. Hoppas verkligen på att kunna få ta mig iväg i helgen å få ihop så att man kan montera ett kök. När det är klart kan jag faktiskt flytta in! Då är det liksom färdigt för att typ bo.. Då är det vara några dörrfoder, min mini hall och badrum kvar. Kanske inte så bara.. Men jämfört med vad det har varit så är det väldigt mycket bara.. Önskar verkligen att jag får det klart så snabbt som möjligt. Det kommer ju att bli såå snyggt. Fotar nu tyvärr med sämsta kameran. Men har väl inte tyckt att systemkameran platsar på ett bygge.. Ska försöka ta med mig den en annan dag.. Skulle kanske haft lite mer bilder än det man har med. Men det lilla som finns duger iaf..

Nu är alltså nya golvet, lister och kylen på plats.. Fattas en hel del för att kalla det kök.. Men det närmar sig till att bli ett hem iaf. När självaste skalet är klart ska det ju även fyllas på med alla mina saker som nu väntar på mig i ett förråd.. Stakars mina grejer.. Tror inte att jag kommer att kunna säga upp förrådet i första taget heller. Men tanke på vad massa grejer som finns där och va liten lägenheten är. Fast jag tror ändå att det kommer att bli grymt! Längtar enormt!
Har haft bästa hälpen som jag verkligen inte klarat mig utan! Underbar hjälp verkligen! Två små änglar som förtjänat en extra stor julklapp till jul..  TUUUSEN TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0