Gah! Vilken dag!


Här har man försökt att blogga med MMS för att hålla saker och ting lite uppdatereade. Men märker nu att inget kommit fram. Skall pilla lite med mina inställningar och se vad det kan vara för fel. Kan kanske vara så att mina MMS inställningar inte gjort om sig sedan jag var i Norge. Vem vet? Jag vet nog snart..



Nu till nåt helt annat. Helgen har varit underbar! Massa mys i solen och gott folk omkring mig. Vad mer kan man begära. Jag tycker att det har varit tipp topp! Kalasat och grillat, druckit och ramlat..
Vaknade på morgonen till min 25års dag och insåg att jag inte alls känner mig varken klokare eller äldre.

Hur gick det till då?
 
Hm.. Äh.. Det kommer väl det där med. Nåt klokare måste man väl ha blitt iaf..


Å så till min underbara dag..

Idag har jag fått mail från min nya hyresvärd. Gillar skarpt meningen i det mailet!

"Om du fixar så betalar jag"

Inget fel på den meningen om man frågar mig. Det innebär att alla de ideer på förändringar som jag vill göra tycker han är bra och han är villig att betala för dom allihop! Wohlalala! Det gillar vi!

Nästa plus idag är att jag får samtalet som jag väntat på en evighet eller två. Ett jobb som jag sökt som skulle innebära en sådan möjlighet så det inte är sant. Dom ringde idag, jag fick jobbet! Vilken otrolig lättnad! Såå glad som jag har varit idag. Det är nästan så att det inte går att beskriva.

Men nu är det plugg som gäller för att få så mycket produkt känne dom som det bara går. Ha så mycket kött på bena som jag bara kan innan jag skall dit för att göra mina första timmar..

Inte alls nervös.. Lovar.. Öh.. Lr hur var det nu? Fjärilar i magen och ben som knappt bär mig.. Men men..
I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0