Imorgon..

Redan imorgon alltså. Känns bra konstigt att ha 1:a advent i november.. Men så blev det visst. Så imorgon skall det vara julemys i alla hus gissar jag. Funderar på att promenera ner till stan imorgon och köpa glögg.. Kanske, kanske inte. Har inte alls bestämt mig! Idag har jag dock varit för att köpa julpynt och annat krimskrams. Det gick sådär med det. Inte alls nästan. Alla tomtar och allt kommer att få ett besök i mellandagarna eller lite senare när dom inte är lika dyra.. Fy! Jag håller mig lite å nöjer mig med det jag redan hade hemma. Blir ju inte mycket till jul iaf. Men lite små röda inslag har vi då här nu.. Skall se till å bädda om sängen med så att jag får rätt färger där inne med..
Hm.. Försökte lägga upp en liten bild på mitt juliga fönster. Men ikke! Det ville inte min dator. 
Inte har jag tid att bråka med den heller för nu är det dax att börja rusta sig för jobbet. Underställ, dubbla leggings och termobyxor skall på för att slippa frysa ihjäl ikväll. Hoppas verkligen att det håller för jobba ute idag är verkligen inget som jag e sugen på..
Åter imorgon kanske? 
En kan ju hoppas.. Hade ju faktiskt en tanke om att jag skulle ta mig i kragen nu för en gångs skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0