3:e Advent

 
Ännu en söndag är nu snart gången.. Kvällen närmar sig. Ja den kommer.
Dagen idag har jag haft besök av min Donna, min goda vän en liten stjärna faktiskt. Så jag behöver ingen julstjärna så länge jag har henne jag inte.
 
Så vad har vi hittat på då tro??
Vi har varit en super snabb sväng på torp, förmodligen den snabbaste vändan vi någonsin gjort. Men så är inte någon av oss nåt stärre fan av massor med folk. Så snabbt snabbt in, köp de som var planerat. UT!
Unnade oss istället en lååång lunch på Cactuz med massor av prat innan vi åkte hem till mig för att dricka kaffe och prata ännu mer.
 
Bara för att jag är jag och för att jag har dom undervara vänner som jag har. Så fick jag faktiskt en lite julblomma.
Fick även ett litet paket, men det skall inte öppnas än på många dagar. Det är ju en julklapp.. Så spännande det skall bli! Åh..
 
 
 
 
Så nu är det glöggmys med Ernst. Nu när jag sitter hemma så mycket som jag gör så kliar det inte nådigt i fingrarna. Jag vill PYSSLA! Då är Ernst helt rätt att kolla på, även om vi inte är på helt samma nivå just nu..
Med vissa saker får jag allt vänta tills att jag har ett som mamma kallar "riktigt" hem eller iaf större.
 
Småpyssla kan jag göra iaf så nu skall jag se till att få sytt ihop pannbandet till min Donna. Kanske hinner nåt mer.
Önskemål någon?
Mössa har jag fått önskan om, men de kan jag ju inte än iaf...
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0