Dyrgrip!

 
Det blev en riktigt dyr dag idag.. Men jag var väl ganska så inställd på det så det var väl ingen fara egentligen.
Hade ju tänkt att det var dags för en ny dator. Om man som jag säkert nämnt inte startat datorn på minst 2 månader.. Just för den sakens skull att man tröttnat. Då är det väl på tiden att man skaffar sig en ny?!?
Såå.. Istället för att beställa från nätet så passade jag på att köpa en när vi liks väl var i Gbg.
Big City mindre priser? Öh. Not!
 
Jaja.. Hela kvällen har jag väl ungefär ängnat åt att pilla med denna. Men nu så..
Har börjat få lite grepp om den. Inte helt överens än, men det kommer väl :)
Återstår att se.. Nu är det iaf hög tid att börja krypa ner i sängen. Å faktiskt denna gång så blir det sängen. Hög tid att flytta ifrån soffan som jag bott på i 10 dagar. Inte helt ok. Tror ryggen har tagit stryk..
Skall snegla klart på filmen sen är det allt natti natti som gäller..
 
 
 
  
 
 
 
God Natt folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0