Fint besök

 
ja såhär innan dopparedagen så har jag besök. En liten tjej och en liten kille. Dom som jag skulle passa medans matte var på jobbet. 
Nu har vi redan hunnit vara ute på två mini rundor och dom sover båda två.. 
Det blir inte långa promenader då lilla tjejen visst har en spricka i tasse/benet. Något sådant. Så henne får jag försöka hålla lugn efter bästa förmåga.. 
 
Dom är då så söta så att man smälter lite grann varje gång dom tittar på en. Sådana ögon dom har.. Åh!
 
 
 
Nu får vi mysa vidare en liten stund innan det är dags för att stoppa ut näsan i kylan igen..
Lyckliga jag idag som har dessa två på lån!

Kommentarer
Postat av: Christina

Gudars så söta de är :)

Svar: Helt underbara och fulla i liv :)
LillaMy

2012-12-23 @ 16:17:32
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: Sarah

JULTRUBBEL: skulle behöva snabba råd och tips! :o

2012-12-23 @ 17:19:10
URL: http://imperceptible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0