Jäsp...

 
Jisses.. Känns inte som om jag har klivit upp än. Ändå har jag varit vaken i två timmar redan. 
Konstigt det där.. Min första status på fb idag blev inte heller som jag hade tänkt mig. Tror bestämt att tröttmössan var på.. Istället för "härliga morgon" som jag hade tänkt skriva så blev det "hårliga morgon".. 
Den du.. Första kommentaren blev "glömt rakat benen?"..
Ja man kan ju undra. Nu hag jag hunnit vara vaken hela två timmar redan och inte gjort något annat än druckit kaffe och tittat på nyhetsmorgon.. Givande? 
 
Borde man kanske ta och skaka liv i denna morgon nu eller skall jag bara ta en tredje kopp kaffe och slappa? 
Hm... 

Kommentarer
Postat av: Sofia Holmberg - Foto / Musik

SV: Tack så mycket :) Roligt att höra!

Nja, ryggmärgsprovet var inte så kul men som tur var va det inte så hemskt som jag trodde det skulle vara :) iallafall en tröst!

2012-12-20 @ 12:22:57
URL: http://pladdermf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0