Lyser för dem..

 
Nu lyser dom i natten.. Lyktorna som jag inhandlade för ett par dagar sedan lyser nu upp utanför min dörr. 
Dom lyser för att skapa lite stämning och dom lyser för att visa vägen. 
Jag är helt tokig i allt vad värmeljus och lyktor heter, det är något visst med att tända ett ljus. 
Men det är även något med att ha en lykta utan för dörren som hänger med från då jag var mindre.
Det är visst en liten grej i våran familj. 
 
Nu när det verkligen inte är långt till dagen då man vill vara familj och vänner nära så tänder jag dem för er. Tänder dom för alla dem som jag skulle vilja vara nära och alla dom som jag saknar.. 
Det brinner en låga här för er och ni finns hos mig, ni finns alltid nära!
 
 
 
 
 
Ett ljus i natten för er... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0