Morgon stund..

 
Uppe och hoppar.. 
Nee det är jag väl egentligen inte. Men däremot är jag uppe..
 
Skall dricka upp min kaffe och sedan ta en dusch innan det är dax att göra iordning frukosten. Skall bli riktigt mysigt att ha frukost sällskap. Sen får jag se va det blir. Något kul måste vi ju kunna hitta på även med denna dagen. 
Kollade ut nyss och blev inte alls glad, grön gräsmatta ville jag inte ha!
Men dom sa på nyheterna nu att det kommer att komma kallare väder och med det snö. Så jag håller iaf tummarna för att det kommer att bli så.. Jag vill ha en vit jul! Tror att det är fler med mig.. 

Eller?
 
Hörrni, greppa koppen nu och så säger vi Goood Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0