Xtra Glader

 
Får jag nog lov att säga. Jag har varit sjukt rastlös idag och försökt att vara lite kreativ. Resultatet av min kreativitet får nog vänta tills imorgon. 
Men jag känner mig faktiskt ganska så nöjd med min insats. 
 
Det som gör mig lite extra glad är att ett litet paket som jag beställde här om dagen trillade ner i min brevlåda.
Åh! Företag med snabba leveranser får då plus i kanten. 
 
I mitt paket låg något som jag verkligen ville ha, kanske inte det jag hade tänkt mig. Men jag får hoppas att det är en likvärdig ersättare. Det är nämligen ett ögonfrans serum. Många har säkert läst att man inte skall använda det osv. 
Jag tror helt säkert att det finns dem som får allergiska reaktioner av dem. Men det behöver ju inte gälla alla eller? 
Har i min ägo haft revitalash ganksa så länge och använt flitigt. Inte märkt någon som helst av något röd/lila streck som visst var risken att man fick. Säkert något mer. Men på mig inget, nada.
Då känns det lite surt att man inte får köpa i butik. Användas på egen risk kanske? Eller som på andra grejer, är jag allergisk mot svamp så äter jag det inte.. Eller? Kunde inte detta vara lite samma? Kanske inte.. 

Vilket fall, jag hittade en ersättare hoppas jag! Så nu är den beställd samt att jag passade på ett erbjudande och fick serum till ögonbrynen med. Skall bli intressant att se om något händer. 
Mitt förra ögonfrans serum fungerade, så nu håller vi bara tummarna för detta med. 
 
 
  
 
Hög tid att tvätta av sig och testa denna innan jag kryper till kojs.. 

God Natt Folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0