En gång i veckan?!?!



Äh! Det här e ju pinsamt! Jag som skulle kunna vara så grym å skriva varje dag. Men så finns det ju tusen andra saker som man vill och måste göra. Vad händer då? Jo det får helt enkel va.. En annan dag, å så en annan dag igen.. Poff en vecka! Sjukt!

Så om man skall summera den senaste tiden. Äntligen fått en del av kläderna jag beställde. Dock inte allt.. Lyckades såklart köpa en klänning som jag med största sannolikhet aldrig kommer använda. Lagom trist! Men så kan det gå..

Haft en ganska så lång men bra helg och så är det en ny vecka igen.

Måndag, pass.. Kommer inte ihåg vad jag gjorde då. Tisdag, besök från Oslo. Grymt kul! Trevligt, trevligt.
Idag har det varit massa stök på jobbet inför premiären till helgen och förhandsvisning imorgon. Imorgon blir en ännu längre dag. Jiha!
Efter jobbet lyckats sola, laga storkok med mat och borde nu sätta mig å  fixa naglarna istället för att skriva. Hm..  Få komma på någon bra lösning..


Typ inte skriva mer nu, nöja mig med att jag iaf lämnat ett märke här och sedan återgå till vardagen.
Tror det får bli nåt sånt. Ett glas cocacola så e vi nog igång här..


Tjosan!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undra just när man kan hälsa på....du har ju fullt upp, men kanske man skulle kunna laga mat o baka nångon dag så frysen dignar...eller nåt. Vill såååå gärna komma o bo hos dig några dagar. Kram Kram

2012-02-09 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0